Нашій команді у складі Добрянського Богдана, Грицаєнко Катерини, Щелконогової Марини, Ярослава Валентия та Ткаченка Павла випала нагода взяти у ньому участь, і я можу з певністю сказати, що жоден з нас ані хвилини не шкодував відносно свого вибору. Ми розподілили обов’язки наступним чином. Добрянський Богдан займався розробкою та написанням коду, Грицаєнко Катерина та Ярослав Валентий розробляли дизайн та займалися створенням усіх елементів програми, а Ткаченко Павло і Щелконогова Марина були відповідальні за звуковий супровід, ефекти, тестинг та загальне координування роботи. Зараз, роздумуючи про час, який ми провели там, ми розуміємо, що незважаючи на суттєве навантаження, більш цікавого досвіду для початківця у ігровій індустрії неможливо собі уявити. Адже, Global game jam – це, насамперед, надзвичайна можливість перевірити себе і отримати незабутній досвід створення ігор. Крім того, працювати у атмосфері, яку створили організатори з Національного Авіаційного університету, було дуже весело і легко.
На Global game jam ми змогли відчути на собі те, що називають «парадоксом винахідника», радіючи від простого усвідомлення того, що твоя гра дійсно працює і подобається оточуючим.
Грицаєнко Катерина, 11-Б